Thesis title: |
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Mladá fronta, a.s |
Author: |
Nováková, Markéta |
Thesis type: |
Bakalářská práce |
Supervisor: |
Ezrová, Hana |
Opponents: |
Janecká, Hana |
Thesis language: |
Česky |
Abstract: |
Cílem mé bakalářské práce je posoudit způsob chápání a používání jednotlivých nástrojů marketingového mixu v rámci vybrané firmy, zjistit případné slabiny a doporučit opatření, která by vedla ke zlepšení využívání nástrojů marketingového mixu a tím vyšší konkurenceschopnosti firmy. |
Keywords: |
časopisy; marketingový mix; média |
Thesis title: |
Analysis of Marketing Mix Tools in Mladá fronta, a.s |
Author: |
Nováková, Markéta |
Thesis type: |
Bachelor thesis |
Supervisor: |
Ezrová, Hana |
Opponents: |
Janecká, Hana |
Thesis language: |
Česky |
Abstract: |
The objective of my bachelor study is to review the way of understanding and using of marketing mix instruments in chosen company and also to find possible weaknesses and recommend measures to improve usage of marketing mix instruments causing increasing company competitiveness. |
Keywords: |
Media; Magazines; Marketing Mix |
Information about study
Study programme: |
Ekonomika a management/Management |
Type of study programme: |
Bakalářský studijní program |
Assigned degree: |
Bc. |
Institutions assigning academic degree: |
Vysoká škola ekonomická v Praze |
Faculty: |
Faculty of Management |
Department: |
Department of Management |
Information on submission and defense
Date of assignment: |
17. 3. 2009 |
Date of submission: |
10. 7. 2009 |
Date of defense: |
2016 |
Files for download
The files will be available after the defense of the thesis.