Analysis of Marketing Mix Tools in Mladá fronta, a.s

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Mladá fronta, a.s
Author: Nováková, Markéta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Ezrová, Hana
Opponents: Janecká, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je posoudit způsob chápání a používání jednotlivých nástrojů marketingového mixu v rámci vybrané firmy, zjistit případné slabiny a doporučit opatření, která by vedla ke zlepšení využívání nástrojů marketingového mixu a tím vyšší konkurenceschopnosti firmy.
Keywords: časopisy; marketingový mix; média
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in Mladá fronta, a.s
Author: Nováková, Markéta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Ezrová, Hana
Opponents: Janecká, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
The objective of my bachelor study is to review the way of understanding and using of marketing mix instruments in chosen company and also to find possible weaknesses and recommend measures to improve usage of marketing mix instruments causing increasing company competitiveness.
Keywords: Media; Magazines; Marketing Mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 3. 2009
Date of submission: 10. 7. 2009
Date of defense: 2016

Files for download

The files will be available after the defense of the thesis.

    Last update: