Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Mladá fronta, a.s

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Mladá fronta, a.s
Autor(ka) práce: Nováková, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Ezrová, Hana
Oponenti práce: Janecká, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je posoudit způsob chápání a používání jednotlivých nástrojů marketingového mixu v rámci vybrané firmy, zjistit případné slabiny a doporučit opatření, která by vedla ke zlepšení využívání nástrojů marketingového mixu a tím vyšší konkurenceschopnosti firmy.
Klíčová slova: časopisy; marketingový mix; média
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in Mladá fronta, a.s
Autor(ka) práce: Nováková, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Ezrová, Hana
Oponenti práce: Janecká, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of my bachelor study is to review the way of understanding and using of marketing mix instruments in chosen company and also to find possible weaknesses and recommend measures to improve usage of marketing mix instruments causing increasing company competitiveness.
Klíčová slova: Media; Magazines; Marketing Mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 3. 2009
Datum podání práce: 10. 7. 2009
Datum obhajoby: 2016

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: