Thesis title: |
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis |
Author: |
Fedorová, Markéta |
Thesis type: |
Bakalářská práce |
Supervisor: |
Jablonský, Josef |
Opponents: |
Smrtková, Radka |
Thesis language: |
Česky |
Abstract: |
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani. |
Keywords: |
- |
Information about study
Study programme: |
Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy |
Type of study programme: |
Bakalářský studijní program |
Assigned degree: |
Bc. |
Institutions assigning academic degree: |
Vysoká škola ekonomická v Praze |
Faculty: |
Faculty of Informatics and Statistics |
Department: |
Department of Econometrics |
Information on submission and defense
Date of assignment: |
27. 12. 2007 |
Date of submission: |
27. 12. 2007 |
Date of defense: |
2016 |
Files for download
The files will be available after the defense of the thesis.