-

Thesis title: Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
Author: Fedorová, Markéta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Jablonský, Josef
Opponents: Smrtková, Radka
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Econometrics

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 12. 2007
Date of submission: 27. 12. 2007
Date of defense: 2016

Files for download

The files will be available after the defense of the thesis.

    Last update: