-

Thesis title: Význam spotřebních predispozic pro marketingovou orientaci zákazníka a strategii podniku
Author: Ivánková, Alena
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Roller, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Které faktory ovlivňují hodnotu pro spotřebitele, na základě kterých kritérií se lidé rozhodují při volbě produktu. Praktické vyhodnocení aplikaci marketingové koncepce v konkrétním podniku (hostel Marabou).
Keywords: Marabou; hostel; rozhodování spotřebitele; nákupní chování

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 8. 2006
Date of submission: 24. 8. 2006
Date of defense: 31. 8. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3559/podrobnosti

Files for download

    Last update: