Marketing strategy

Thesis title: Marketingová strategie
Author: Zuková, Nela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Vojtíšek, Zdeněk
Thesis language: Česky
Abstract:
V bakalářské práci na téma Marketingová strategie společnosti Naturprodukt CZ se budu zabývat analýzou stávající marketingové situace firmy, povědomím o značce mezi spotřebiteli v rámci dotazníku, jehož vzor je přiložen na konci této práce, hodnocením spotřebitelů, a další. Cílem je zhodnocení úspěšnosti stávajících marketingových aktivit společnosti a návrhy na možné zlepšení, které připojím v závěru práce.
Keywords: Strategie; Marketing; Farmacie
Thesis title: Marketing strategy
Author: Zuková, Nela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Vojtíšek, Zdeněk
Thesis language: Česky
Abstract:
In this bachelor thesis fosuced on Marketing strategy of the company Naturprodukt CZ I will analyse the current situation of the marketing activities, brand recognition among the customers based on survey (sample attatched at the end of this thesis), customers' evaluation etc. The objective is to evaluate current success rate of the marketing activities and add some possible recommendations for improvement.
Keywords: Strategy; Marketing; Pharmacy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 4. 2014
Date of submission: 31. 5. 2015
Date of defense: 17. 6. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/47714/podrobnosti

Files for download

    Last update: