Marketingová strategie

Název práce: Marketingová strategie
Autor(ka) práce: Zuková, Nela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V bakalářské práci na téma Marketingová strategie společnosti Naturprodukt CZ se budu zabývat analýzou stávající marketingové situace firmy, povědomím o značce mezi spotřebiteli v rámci dotazníku, jehož vzor je přiložen na konci této práce, hodnocením spotřebitelů, a další. Cílem je zhodnocení úspěšnosti stávajících marketingových aktivit společnosti a návrhy na možné zlepšení, které připojím v závěru práce.
Klíčová slova: Strategie; Marketing; Farmacie
Název práce: Marketing strategy
Autor(ka) práce: Zuková, Nela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In this bachelor thesis fosuced on Marketing strategy of the company Naturprodukt CZ I will analyse the current situation of the marketing activities, brand recognition among the customers based on survey (sample attatched at the end of this thesis), customers' evaluation etc. The objective is to evaluate current success rate of the marketing activities and add some possible recommendations for improvement.
Klíčová slova: Strategy; Marketing; Pharmacy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 4. 2014
Datum podání práce: 31. 5. 2015
Datum obhajoby: 17. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47714/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: