V dnešním vysoce konkurenčním a náročném světě, letecké společnosti se snaží získat podíl na trhu a udržet jejich ziskovost. Snaží se přijít s novými a originálními způsoby, jak přilákat zákazníky na svou stranu a to nikdy nebylo tak složité v tomto světě moderních informačních a komunikačních technologií. V tomto článku se pokusím zhodnotit z hlediska indického cestujícího to, co je potřeba zvážit před nákupním rozhodnutím. Cílem této studie je, které režimy zákazníci skutečně preferují a jaké ... show full abstractV dnešním vysoce konkurenčním a náročném světě, letecké společnosti se snaží získat podíl na trhu a udržet jejich ziskovost. Snaží se přijít s novými a originálními způsoby, jak přilákat zákazníky na svou stranu a to nikdy nebylo tak složité v tomto světě moderních informačních a komunikačních technologií. V tomto článku se pokusím zhodnotit z hlediska indického cestujícího to, co je potřeba zvážit před nákupním rozhodnutím. Cílem této studie je, které režimy zákazníci skutečně preferují a jaké nabídky nebo služby poskytované leteckými společnostmi lákají zákazníky nejvíce. Tato studie ukazuje, jak velký význam indický cestující dává bezpečnosti, dochvilnosti, propagaci, image atd. Také je ve studii zahrnutých několik doporučení na základě marketingových, komunikačních a informačně technologických pokrocích pro letecké společnosti, jak být úspěšný na vysoce konkurenčním indickém trhu. |