Implementation of the CRM system at Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law

Thesis title: Implementace CRM systému v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners s.r.o
Author: Kadlečková, Veronika
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kubálková, Markéta
Opponents: Hejduková, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na fenomén dnešní doby a popisuje téma "Implementace CRM systému v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners s.r.o.". V teoretické části je vysvětleno, co se skrývá pod pojmem CRM, historický pohled, představení dodavatelů a dostupných systémů na českém trhu. Následně práce přechází do praktické části, kde představím advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners s.r.o., její záměr a jednotlivé fáze týkající se spuštění CRM systému. Na základě analýzy zhodnotím kladné a záporné stránky systému a navrhnu cenné rady pro jiné advokátní kanceláře a společnosti.
Keywords: právní služby; marketing; vztah k zákazníkovi; uživatel; obchod; kontakty; implementace; CRM
Thesis title: Implementation of the CRM system at Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law
Author: Kadlečková, Veronika
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kubálková, Markéta
Opponents: Hejduková, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
The present Bachelor's thesis describes a phenomenon of the present time and deals with the topic of "Implementation of the CRM system at Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law". The theoretical part explains what CRM is, offers a historical context, and introduces providers and the systems available in the Czech market. The practical part of the thesis introduces the law firm Havel, Holásek & Partners s.r.o., the intent pursued by it, and the individual stages associated with the implementation of the CRM system. In the analysis part the author assesses the pros and cons of the system and suggests valuable insights for other law firms and companies.
Keywords: business; user; relations with clients; implementation; CRM; legal services; marketing; contacts

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 9. 2014
Date of submission: 1. 1. 2015
Date of defense: 26. 1. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/49032/podrobnosti

Files for download

    Last update: