Law office marketing strategy

Thesis title: Marketingová strategie advokátní kanceláře
Author: Sýkorová, Eliška
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Lisá, Radka
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce Marketingová strategie advokátní kanceláře má za cíl charakterizovat marketing právních služeb a analyzovat konkrétní marketingovou strategii dané advokátní kanceláře. Práce při analýze vychází zejména z marketingového mixu, který je upraven pro marketing služeb. Práce je založena jak na teoretických, tak na praktických údajích. V závěru práce, jsou uvedena konkrétní doporučení pro danou advokátní kancelář.
Keywords: advokátní kancelář; marketing služeb; trh právních služeb
Thesis title: Law office marketing strategy
Author: Sýkorová, Eliška
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Lisá, Radka
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis aims are charakterizing of marketing used in law offices and analysing marketing strategy of specific law office. The analisis is mainly based on marketing mix, which is modified for services marketing. The thesis is based on both the theoretical and the practical data. The thesis should bring concrete recommendations for the law office.
Keywords: law services market; marketing strategy; law office

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 10. 2011
Date of submission: 10. 12. 2012
Date of defense: 7. 6. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/33776/podrobnosti

Files for download

    Last update: