Marketingová strategie advokátní kanceláře

Název práce: Marketingová strategie advokátní kanceláře
Autor(ka) práce: Sýkorová, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Lisá, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce Marketingová strategie advokátní kanceláře má za cíl charakterizovat marketing právních služeb a analyzovat konkrétní marketingovou strategii dané advokátní kanceláře. Práce při analýze vychází zejména z marketingového mixu, který je upraven pro marketing služeb. Práce je založena jak na teoretických, tak na praktických údajích. V závěru práce, jsou uvedena konkrétní doporučení pro danou advokátní kancelář.
Klíčová slova: advokátní kancelář; marketing služeb; trh právních služeb
Název práce: Law office marketing strategy
Autor(ka) práce: Sýkorová, Eliška
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Lisá, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis aims are charakterizing of marketing used in law offices and analysing marketing strategy of specific law office. The analisis is mainly based on marketing mix, which is modified for services marketing. The thesis is based on both the theoretical and the practical data. The thesis should bring concrete recommendations for the law office.
Klíčová slova: law services market; marketing strategy; law office

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 10. 12. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33776/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: