V teoretické části práce jsou nastíněny základní charakteristiky golfu. Poté se autorka věnuje marketingu golfových služeb v rámci cestovního ruchu a jeho nejdůležitějším specifikům. Dále se zaměřuje na marketingový mix služeb cestovního ruchu a ke každému nástroji mixu uvádí praktický příklad z golfové oblasti. Také se zmiňuje o analýze tržních příležitostí a jejích nástrojích. Na konci metodologické části nastiňuje současné postavení České republiky jako golfové destinace a podrobněji rozvádí, jak u nás fungují golfové kluby ve vazbě na golfová hřiště.
Teoretické poznatky a předpoklady porovnává s praxí v Sokrates Golf & Country Clubu, o.s.. V krátkosti se věnuje profilu tohoto občanského sdružení, jeho členům a zákazníkům i jeho zdrojům příjmů. Dále se zabývá marketingovým mixem golfového klubu a provádí analýzu tržních příležitostí s pomocí PEST analýzy, analýzy potenciálu Jihomoravského kraje, analýzy konkurence a v neposlední řadě i SWOT analýzy. V závěru provádí průzkum spokojenosti zákazníků Sokrates Golf & Country Clubu, o.s.. Po vyhodnocení výsledků šetření navrhuje konkrétní kroky pro zvýšení spokojenosti zákazníků. |