Marketing strategy of selected company

Thesis title: Marketingová strategie vybrané firmy
Author: Červinková, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Předmětem práce je popis marketingu vybrané firmy a navrhnutí zlepšení marketingové strategie. Práce se skládá ze tří částí. První kapitola je teoretická a shrnuje teoretické poznatky o marketing obecně. V druhé části je představena firma. Druhá část se zaměřuje na prostředí firmy a SWOT analýzu. Praktická část popisuje marketingovou strategii společnosti a zabývá se návrhem marketingové strategie a možnými zlepšeními současné strategie.
Keywords: marketingová strategie; marketingová komunikace; marketingový mix; marketing; prostředí firmy
Thesis title: Marketing strategy of selected company
Author: Červinková, Lucie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of a selected company. The objective of the thesis is to describe marketing of selected company and suggest the improvements of the marketing strategy. The thesis is composed of three main parts. The first chapter is theoretical and summarizes theoretical knowledge generally. The second part describes the company itself. The second part focuses on business environment and SWOT analysis. The practical part firstly describes marketing strategy of the company and after that deals with suggestion of marketing strategy and how to improve the current strategy which is mentioned.
Keywords: marketing mix; marketing communication; company´s enviroment; marketing strategy; marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 6. 2016
Date of submission: 28. 4. 2017
Date of defense: 20. 6. 2017
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/57972/podrobnosti

Files for download

    Last update: