Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Červinková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Předmětem práce je popis marketingu vybrané firmy a navrhnutí zlepšení marketingové strategie. Práce se skládá ze tří částí. První kapitola je teoretická a shrnuje teoretické poznatky o marketing obecně. V druhé části je představena firma. Druhá část se zaměřuje na prostředí firmy a SWOT analýzu. Praktická část popisuje marketingovou strategii společnosti a zabývá se návrhem marketingové strategie a možnými zlepšeními současné strategie.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingová komunikace; marketingový mix; marketing; prostředí firmy
Název práce: Marketing strategy of selected company
Autor(ka) práce: Červinková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of a selected company. The objective of the thesis is to describe marketing of selected company and suggest the improvements of the marketing strategy. The thesis is composed of three main parts. The first chapter is theoretical and summarizes theoretical knowledge generally. The second part describes the company itself. The second part focuses on business environment and SWOT analysis. The practical part firstly describes marketing strategy of the company and after that deals with suggestion of marketing strategy and how to improve the current strategy which is mentioned.
Klíčová slova: marketing mix; marketing communication; company´s enviroment; marketing strategy; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 20. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57972/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: