On-line marketing - website promotion analysis

Thesis title: On-line marketing - website promotion analysis
Author: Mikeltadze, Omar-Nikoloz
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Pavlíček, Antonín
Opponents: Potančok, Martin
Thesis language: English
Abstract:
The thesis analyzes the use of online marketing and website promotion in the business practice of companies. The theoretical part of the research provides an extensive overview of the main types and forms of online marketing and website promotion. The practical part investigates the online marketing and website promotion practices of the Georgian winemaker Kakhetian Traditional Winemaking (KTW). The findings of the thesis allow understanding the main advantages and disadvantages of KTW’s online marketing and website promotion practices, specifically against similar practices of the company’s competitors. Based on these findings, recommendations are provided for KTW to improve its online marketing and website promotion activities.
Keywords: Online marketing; website promotion; content marketing; website design; social media marketing; search engine optimization; Kakhetian Traditional Winemaking (KTW)
Thesis title: Online marketing - Analýza propagace webových stránek
Author: Mikeltadze, Omar-Nikoloz
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Pavlíček, Antonín
Opponents: Potančok, Martin
Thesis language: English
Abstract:
Práce analyzuje využití online marketingu a propagace webových stránek v obchodní praxi firem. Teoretická část výzkumu poskytuje rozsáhlý přehled hlavních typů a forem online marketingu a propagace webových stránek. Praktická část zkoumá marketingové a internetové propagační praktiky gruzínského vinaře Kakhetian Traditional Winemaking (KTW). Závěry práce umožňují porozumět hlavním výhodám a nevýhodám online marketingových a propagačních postupů KTW, konkrétně proti podobným praktikám konkurentů společnosti. Na základě těchto zjištění jsou KTW poskytována doporučení ke zlepšení svých online marketingových a propagačních aktivit.
Keywords: Online marketing; propagace webových stránek; marketing sociálních médií; optimalizace pro vyhledávače; marketing obsahu; návrh internetových stránek; Kakhetian Traditional Winemaking (KTW)

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 5. 2017
Date of submission: 30. 6. 2018
Date of defense: 11. 9. 2018
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/62115/podrobnosti

Files for download

    Last update: