Tato bakalářská práce se zabývá dětmi předškolního věku a jejich konzumací televize a televizních reklam. Teoretický část se věnuje masovým médiím, mediální komunikaci, reklamě a dítětem ve světě marketingu. Vše s bližším zaměřením na televizní médium a televizní reklamu. Věnuje se funkcím a typům masmédií, zkoumá český masmediální trh a vysvětluje pojem mediální konzument. Definuje reklamu a její přístupy k dětskému divákovi v předškolním věku. Analyzuje psychologii a mediální chování dětí, kon... show full abstractTato bakalářská práce se zabývá dětmi předškolního věku a jejich konzumací televize a televizních reklam. Teoretický část se věnuje masovým médiím, mediální komunikaci, reklamě a dítětem ve světě marketingu. Vše s bližším zaměřením na televizní médium a televizní reklamu. Věnuje se funkcím a typům masmédií, zkoumá český masmediální trh a vysvětluje pojem mediální konzument. Definuje reklamu a její přístupy k dětskému divákovi v předškolním věku. Analyzuje psychologii a mediální chování dětí, konkrétně ve vztahu k televizi a jejich vnímání a rozpoznávání reklamního obsahu na základě percepce rodičů. Praktická část analyzuje mediální deníky vyplňované po dobu jednoho týdne rodiči dětí předškolního věku. Na základě těchto dat analyzuje sledovací návyky dětí, vliv reklamy na ně a další aspekty, které souvisí s reklamou a televizí. |