Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom

Thesis title: Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Author: Jílková, Alžběta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Sadílek, Tomáš
Thesis language: English
Abstract:
This bachelor thesis focuses on online marketing communication and online communication trends and compares their applications in the sustainable fashion industry in the Czech Republic and in the United Kingdom. The aim of this thesis is to explore and describe different means of online marketing communication, compare their use in sustainable fashion market in the Czech Republic and in the United Kingdom, investigate current trends in online marketing and provide recommendations for online marketing practices in the sustainable fashion industry in the Czech Republic and United Kingdom.
Keywords: Online marketing communication; Online communication trends; Sustainable fashion
Thesis title: Marketing 4.0 Porovnání online marketingu a komunikačních trendů v udržitelné módě v České republice a ve Spojeném království
Author: Jílková, Alžběta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Sadílek, Tomáš
Thesis language: English
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci a trendy v online marketingové komunikaci a porovnává jejich využití v průmyslu udržitelné módy v České republice a ve Spojeném království. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a popsat různé formy online marketingové komunikace, porovnat jejich využití v udržitelné módě v České republice a ve Spojeném království, prozkoumat a popsat aktuální trendy v online marketingu a poskytnout doporučení využití online marketingu v udržitelné módě v České republice a ve Spojeném království.
Keywords: Online marketingová komunikace; Trendy online marketingu; Udržitelná móda

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 5. 2018
Date of submission: 6. 12. 2019
Date of defense: 15. 1. 2020
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/65909/podrobnosti

Files for download

    Last update: