Tato studie se zabývá pohledy českých e-shop manažerů na eWOM v České republice. Snaží se prozkoumat a vyšetřit vědomosti, chování, a názory na online komunikaci týkající se jejich byznysu a nabízených produktů. Použitá výzkumná metoda se skládá z exploračního kvalitativního výzkumu a polo-strukturovaných rozhovorů ke sběru dat. Mezi nálezy tohoto výzkumu je, že zúčastnění manažeři mají obecné povědomí o eWOM, monitorují nezávislé stránky a fóra, vědí, že odpovídat na negativní recenze přináší b... show full abstractTato studie se zabývá pohledy českých e-shop manažerů na eWOM v České republice. Snaží se prozkoumat a vyšetřit vědomosti, chování, a názory na online komunikaci týkající se jejich byznysu a nabízených produktů. Použitá výzkumná metoda se skládá z exploračního kvalitativního výzkumu a polo-strukturovaných rozhovorů ke sběru dat. Mezi nálezy tohoto výzkumu je, že zúčastnění manažeři mají obecné povědomí o eWOM, monitorují nezávislé stránky a fóra, vědí, že odpovídat na negativní recenze přináší benefity pro jejich značku, vědí, která z jejich stránek je pro jejich byznys nejdůležitější, reagují na negativní recenze s opatrností. Mimo tyto nálezy jsou poznamenána pozorování, které se vztahují k negativním recenzím a zavedené teorii. Tyto pozorovaní spolu s nálezy tohoto průzkumu vytvářejí podklady k dalšímu rozsáhlejšímu kvantitativnímu výzkumu. |