Cílem této diplomové práce je segmentovat a poskytnout náhled na spotřebitelské chování návštěvníků restaurací rychlého občerstvení v České republice. Tato analýza slouží k identifikaci spotřebitelských segmentů, na které by se měl zaměřit konkrétní podnik, pojízdné rychlého občerstvení Circus Burger. Analýza a segmentace byla provedena na základě jak sekundárních, tak primárním dat. Zdrojem sekundárních dat bylo šetření MML-TGI a zdrojem primárních dat dotazníkové šetření (N=254) realizované au... show full abstractCílem této diplomové práce je segmentovat a poskytnout náhled na spotřebitelské chování návštěvníků restaurací rychlého občerstvení v České republice. Tato analýza slouží k identifikaci spotřebitelských segmentů, na které by se měl zaměřit konkrétní podnik, pojízdné rychlého občerstvení Circus Burger. Analýza a segmentace byla provedena na základě jak sekundárních, tak primárním dat. Zdrojem sekundárních dat bylo šetření MML-TGI a zdrojem primárních dat dotazníkové šetření (N=254) realizované autorem. Segmentace založená na sekundárních datech odhalila pět segmentů, zatímco segmentace založená na primárních datech odhalila čtyři segmenty. Následně byly segmenty odkryté na základě obou zdrojů spojeny na základě syntézy. Dva z pěti segmentů byly identifikovány jako nejvhodnější pro zaměření pojizdného rychlého občerstvení Circus Burger, s ohledem na kritéria segmentace trhu a zvolenou strategii cílení. |