Firemní kultura společnosti l' Oréal

Thesis title: Firemní kultura společnosti l' Oréal
Author: Ellschlöger, Dan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Müllerová, Františka
Opponents: Gullová, Soňa
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zaměřuje na popis firemní kultury společnosti L'ORÉAL. Je členěna do dvou částí. V první části definuje kulturu jako pojem, její druhy, funkce, vlivy a vysvětluje firemní kulturu obecně. Druhá praktická část nejprve představuje samotnou společnost L'ORÉAL a poté pokračuje v konkrétním popisu firemní kultury této společnosti.
Keywords: kultura; organizace; L'ORÉAL
Thesis title: Firemní kultura společnosti l' Oréal
Author: Ellschlöger, Dan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Müllerová, Františka
Opponents: Gullová, Soňa
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis deals with organizational theories, especially the theory of corporate culture. It is focused on L'ORÉAL Co.
Keywords: organization; L'ORÉAL; culture

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 11. 2008
Date of submission: 12. 12. 2008
Date of defense: 15. 1. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16613/podrobnosti

Files for download

    Last update: