Diplomová práce se zabývá vnímáním značek fastfoodových řetězců mladou generací. Cílem práce je zjistit, jak jsou vnímány značky McDonald’s, KFC a Burger King generací Z ve věku od 11 do 26 let. Předmětem zkoumání jsou postoje respondentů, asociace se značkami a zjištění důvodů, proč konzumují nebo nekonzumují jídlo z fastfoodových řetězců. Teoretická část se zaměřuje na značku, loajalitu zákazníků a spotřební chování mladých lidí. V metodologické části jsou definovány dvě výzkumné otázky a... show full abstractDiplomová práce se zabývá vnímáním značek fastfoodových řetězců mladou generací. Cílem práce je zjistit, jak jsou vnímány značky McDonald’s, KFC a Burger King generací Z ve věku od 11 do 26 let. Předmětem zkoumání jsou postoje respondentů, asociace se značkami a zjištění důvodů, proč konzumují nebo nekonzumují jídlo z fastfoodových řetězců. Teoretická část se zaměřuje na značku, loajalitu zákazníků a spotřební chování mladých lidí. V metodologické části jsou definovány dvě výzkumné otázky a popsány použité metody a data. Praktická část poskytuje základní přehled o značkách McDonald’s, KFC a Burger King, interpretuje výsledky a formuluje doporučení. Primárním doporučením je zlepšit vnímání značky Burger King pomocí marketingové komunikace, protože je značka brána, jako poslední možnost při výběru z těchto tří značek a samotná značka je vnímána jako nudná a nezajímavá. |