Metodika předprodejní analýzy eWay-CRM

Název práce: Metodika předprodejní analýzy eWay-CRM
Autor(ka) práce: Lalinský, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Basl, Josef
Oponenti práce: Doležal, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá návrhem metodiky předprodejní analýzy českého produktu eWay-CRM pro společnost eWay System, s.r.o. Vychází z dostupných materiálů k této problematice ve světě i zahraničí a existujícímu postupu ve společnosti.
Klíčová slova: metodika; eWay-CRM; obchod; předprodejní analýza
Název práce: Design of eWay-CRM pre-sales methodology
Autor(ka) práce: Lalinský, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Basl, Josef
Oponenti práce: Doležal, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work is related to design of eWay-CRM pre-sales methodology. It is based on world and domestic available approaches and existing models in eWay System, s.r.o.
Klíčová slova: pre-sales analysis; eWay-CRM; methodology; sales

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 1. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 8. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24213/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: