Vliv kulturních faktorů na trhu piva

Název práce: Vliv kulturních faktorů na trhu piva
Autor(ka) práce: Svobodová, Renata
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Janota, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá charakteristikou trhu piva dvou států s největší spotřebou piva na osobu - Německa a České republiky. Popisuje shodné kulturní prvky a kulturní rozdíly na trzích piva obou států. Vychází z primárního výzkumu provedeného v obou zemích. Stručně se věnuje také analýze pivních sklenic jakožto prvku materiální kultury zemí.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 12. 2006
Datum podání práce: 12. 12. 2006
Datum obhajoby: 7. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4143/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: