Volba marketingové strategie komerční pojišťovny

Název práce: Volba marketingové strategie komerční pojišťovny
Autor(ka) práce: Floriánová, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Daňhel, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v pojišťovnictví. Rozebírá specifické vlastnosti marketingu v tomto oboru. Poukazuje na nezbytnost volby správné marketingové strategie komerčních pojišťoven. Popisuje situaci na českém pojistném trhu, přičemž analyzuje nejpopulárnější strategie, v současnosti využívané několika komerčními pojišťovnami.
Klíčová slova: Komerční pojišťovna; Pojišťovnictví; Marketingová strategie
Název práce: Selecting a marketing strategy of comercial insurance company
Autor(ka) práce: Floriánová, Ivana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Daňhel, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis introduces problems of marketing in a commercial insurance company. It discusses the specificity of marketing in this domain, clarifies the importance of the right choice of the marketing strategy in commercial insurance companies. And it also desribes the situation on the Czech insurance market and analyses the most favourite real strategies used by insurance companies.
Klíčová slova: Insurance companies; Insurance; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Pojišťovnictví
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra bankovnictví a pojišťovnictví

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 2. 2009
Datum podání práce: 20. 5. 2009
Datum obhajoby: 12. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19013/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: