Návrh systému řízení stížností pro finanční instituci

Název práce: Návrh systému řízení stížností pro finanční instituci
Autor(ka) práce: Fryšová, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Hrudková, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Proč si stěžují naši zákazníci? Zajímavá otázka, že? Jenže není. Je vcelku zbytečná. Proč? Protože tato otázka požaduje vysvětlení následku, tedy něčeho, co se již stalo a nelze to zvrátit. Podobná otázka by mohla znít: Co mám dělat, když se mi rozlije mléko? Z toho vyplývá, že zabývat se následky je zbytečné. Proto musíme jít dál a trochu hlouběji, abychom zjistili skutečnou příčinu.
Klíčová slova: stěžovatel; ČSN ISO 10 002; dokumentovaný postup; stížnost
Název práce: Complaints - handling process proposal in financial organisation
Autor(ka) práce: Fryšová, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Hrudková, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2008
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8836/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: