Marketing v oblasti bentonitových steliv

Název práce: Marketing v oblasti bentonitových steliv
Autor(ka) práce: Juklíček, Zdeněk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vyskočil, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingový mix; segmentace; kupní rozhodování; zákazník; trh chovatelských potřeb; stelivo; bentonit

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 8. 2007
Datum podání práce: 20. 8. 2007
Datum obhajoby: 12. 9. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6597/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: