Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Autor(ka) práce: Karlíková, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Vostrý, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu, to znamená její produkt, cenovou politiku, marketingovou komunikaci a distribuci. Dále zhodnotit užití těchto nástrojů, případně navrhnout zlepšující doporučení.
Klíčová slova: komunikace; firma; distribuce; propagace; cena; produkt; marketingový mix; marketing; Pivovar Jihlava, a. s.
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autor(ka) práce: Karlíková, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Vostrý, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to describe the company, analyze particular Instruments of the marketing mix (product, price, promotion, place). I would like to sum up the usage of above mentioned instruments, eventually suggest improvement assessments.
Klíčová slova: promotion; price; marketing mix; marketing; Pivovar Jihlava; product; communication; company; place

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 4. 2009
Datum podání práce: 23. 4. 2010
Datum obhajoby: 3. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21369/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: