Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název)

Název práce: Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název)
Autor(ka) práce: Bohatá, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analyzovat respondenty ve výzkumu Market@Media@Lifestyle, který prováděla agentura Median. Práce zkoumá rozdíly mezi respondenty vyplňující dotazník na internetu a v papírové podobě. V závěru jsou zjištěné informace shrnuty a navrženy doporučení pro další využití dat, zejména pro marketingové účely.
Klíčová slova: respondent; dotazování; marketingový výzkum
Název práce: Analysis of Respondents in MML Research of Agentura Median
Autor(ka) práce: Bohatá, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Target of this dissertation thesis is analyze the respondents in the research Market@Media@Lifestyle, which conducted the Median agency. This work examines the differences between respondents completing the questionnaire thru the internet or paper form. There you can find the information summarized and proposed recommendations for next data use in future in the end of examines, especially for marketing purposes.
Klíčová slova: Interrogation; Marketing research; Respondent

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2009
Datum podání práce: 20. 4. 2010
Datum obhajoby: 2. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22186/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: