Consideration of Marketing Mix Tools a view to Communication in a chosen Firm

Název práce: Consideration of Marketing Mix Tools a view to Communication in a chosen Firm
Autor(ka) práce: Dvořáková, Lenka Bc.
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Nesnídalová, Jitka
Oponenti práce: Hadrava, Karel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.
Klíčová slova: marketing; marketingový výzkum; marketingový mix; komunikační mix; reklama

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: -
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 24. 5. 2007
Identifikátor v systému InSIS:

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: