Význam zákaznické spokojenosti v oblasti kultury

Název práce: Význam zákaznické spokojenosti v oblasti kultury
Autor(ka) práce: Půhoná, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zhodnocení významu zákaznické spokojenosti v oblasti kultury a vlivu postojů na rozhodování zákazníků.
Klíčová slova: služba; kultura; postoje; spokojenost
Název práce: The importance of customers´ satisfaction in culture realm
Autor(ka) práce: Půhoná, Simona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this work is to sum up the importance of customers'satisfaction and impact of mindsets to customers decition.
Klíčová slova: service; satisfaction; mindset; culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2009
Datum podání práce: 7. 5. 2010
Datum obhajoby: 9. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25746/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: