Role ICT ve volbách a politickém marketingu

Název práce: Role ICT ve volbách a politickém marketingu
Autor(ka) práce: Elšík, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce "Role ICT ve volbách a v politickém marketingu" se zabývá problematikou fungování politických stran v prostředí nové ekonomiky a marketingu, který dnes slouží jako základní prostředek komunikace politických stran a politiků s veřejností. Politický marketing je spojován s využitím nejnovějších ICT nástrojů, především internetu ve formě webu 2.0 a sociálních sítí. Práce na příkladu amerického prezidenta Baracka Obamy demonstruje moderní způsob vedení úspěšné předvolební politické kampaně s využitím ICT technologií.
Klíčová slova: web 2.0; komunitní sítě; sociální sítě; politická kampaň; Barack Obama; ICT; politický marketing
Název práce: The Role of ICT in the Elections and Political Marketing
Autor(ka) práce: Elšík, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the way political parties are struggling through the area of the New Economy and marketing, which they are striving to use in luring of the general public. Political marketing is connected with the latest methods of using ICT tools, mainly with the Internet in the form of the web 2.0 and with social networks. This thesis engages in the presidential campaign of the American president Barack Obama and his revolutionary technique of running successful political campaign and the way he used wide range of ICT technologies to his advantage. His election battle and social media strategy set an important precedent for another politicians and even for business around the world.
Klíčová slova: elections; political marketing; web 2.0; social networks; Barack Obama; ICT

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 11. 2009
Datum podání práce: 15. 5. 2010
Datum obhajoby: 9. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23020/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: