Body image a jeho vliv na spotřební chování

Název práce: Body image a jeho vliv na spotřební chování
Autor(ka) práce: Hurychová, Andrea
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá pojmem body image. Cílem je identifikovat význam vzhledu pro české spotřebitele a zjistit jeho dynamiku. Zároveň na základě analýzy vyhodnocuje relace body image k vybraným tržním projevům, konkrétně na trhu kosmetických produktů.
Klíčová slova: MML; Trh kosmetických produktů; Body image
Název práce: Body image and its influence on consumer behavior
Autor(ka) práce: Hurychová, Andrea
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the concept of body image. The aim is to identify the importance of appearance for Czech consumers and determine its dynamics.At the same time the analysis evaluates the relationship of body image selected market practices, particularly in the market of cosmetic products.
Klíčová slova: MML; Cosmetic market; Body image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2009
Datum podání práce: 15. 5. 2010
Datum obhajoby: 9. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22675/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: