Uvedení výrobku na trh, vyhodnocení jeho úspěšnosti

Název práce: Uvedení výrobku na trh, vyhodnocení jeho úspěšnosti
Autor(ka) práce: Skácelová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této diplomové práce je uvedení nového výrobku na český trh firmou Pfanner, spol. s r.o. Hlavním cílem je zanalyzovat úspěšnost zavedení Kouzelného brčka na trh pomocí dotazníkového šetření, číselných charakteristik firmy a daných cílů společnosti. Byly zjišťovány postoje, nákupní zvyklosti spotřebitelů a vyhodnocen marketingový mix produktu.
Klíčová slova: Marketingový mix; Inovace; Nový produkt
Název práce: Analysis of introducing a new product into the Czech market
Autor(ka) práce: Skácelová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Subject of the final thesis is a product launch into the Czech market by company Pfanner, spol. s r.o. The main task is to analyse this launch of product called Kouzelné brčko by means of survey, revenue and cost analysis and defined goals of the company. Also consumer behavior and marketing mix was analyzed and evaluated.
Klíčová slova: Innovation; Product launch; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 6. 2009
Datum podání práce: 6. 5. 2010
Datum obhajoby: 8. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21863/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: