Úloha grafiky v internetové reklamě

Název práce: Úloha grafiky v internetové reklamě
Autor(ka) práce: Nadrchal, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šedivá, Zuzana
Oponenti práce: Benáčanová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce popisuje základní úlohy grafiky v reklamě a webové prezentaci společnosti. Autor se v ní teoreticky zaměřuje na základní prvky webdesignu, psychologické působení tvarů a barev a na specifika internetové reklamy jako celku. Velká pozornost je dána také webové prezentaci společnosti. Následně je poskytnut prostor pro morální a technologické standardy on-line reklamy, kde se klade důraz především na vhodnost výběru grafických formátů a optimalizaci webových stránek. V práci je část textu věnována psychologii chování zákazníka na internetu a způsobům testování práce uživatele s webovými stránkami. V praktické části práce autor analyzuje vybrané webové prezentace společností, pro něž následně vytváří řadu doporučení ke zlepšení své internetové kampaně.
Klíčová slova: Webová prezentace; Internetová reklama; Grafika
Název práce: The function of graphics in on-line advertising
Autor(ka) práce: Nadrchal, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šedivá, Zuzana
Oponenti práce: Benáčanová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's work describes the basic functions of graphics in advertising and in a company's on-line presentation. The author focuses theoretically on the basic elements of web design, on the psychological impact of shapes and colors on costumer and on the particularity of on-line advertising itself. Great attention is paid to a company's on-line presentation. Subsequently, there is a space provided to the ethical and technological standards of on-line advertising in the bachelor's work, in which is great attention paid to the suitability of graphical formats and optimization of websites. A part of the work is devoted to the psychology of costumer's behavior on the Internet and to the testing methods of user's work with a website. In the practical part of the bachelor's work the author is analyzing selected company's on-line presentations, for which he consecutively creates a list of recommendations for improvement of their Internet campaigns.
Klíčová slova: On-line presentation; On-line advertising; Graphics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2009
Datum podání práce: 12. 5. 2010
Datum obhajoby: 21. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22461/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: