Moderní marketing

Název práce: Moderní marketing
Autor(ka) práce: Koblásová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Slanařová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je shrnutí historického vývoje marketingu, přiblížení nejmodernějších metod marketingu 21. století. Práce hodnotí přístup domácností k vybraným informačním a komunikačním technologiím a navrhuje podnikatelskou příležitost v oblasti multimedií.
Klíčová slova: internet; guerilla marketing; moderní marketing
Název práce: Modern Marketing
Autor(ka) práce: Koblásová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Slanařová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The publication shows summary of the historical development of marketing and the latest marketing methods of 21st century. This work assesses households' access to selected information and communication technologies, and proposes a business opportunity in the area of multimedia.
Klíčová slova: modern marketing; internet; guerilla marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 12. 2008
Datum podání práce: 21. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17492/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: