Využití product placementu v českém prostředí

Název práce: Využití product placementu v českém prostředí
Autor(ka) práce: Sedněvová, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Kůta, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Product placement jako způsob marketingové komunikace nabývá v současnosti stále většího významu. Bakalářská práce vysvětluje pojem product placement, vymezuje jeho legislativní rámec, uvádí jednotlivé formy a zmiňuje příklady umístění produktu v českých filmech. Hlavním cílem práce je zjistit, jak k product placementu přistupují čeští diváci. Splnění tohoto cíle je uskutečněno prostřednictvím dotazníkového šetření.
Klíčová slova: dotazníkové šetření; film; product placement; marketingová komunikace
Název práce: Application of product placement in Czech area
Autor(ka) práce: Sedněvová, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Kůta, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Product placement as a means of marketing communication is becoming more and more important. This bachelor thesis explains the term product placement, qualifies its legislative framework, states particular forms and mentions examples of product placement in Czech films. The main aim of the thesis is to find out how Czech audience deals with product placement. The fulfillment of this aim is realized via questionnaire survey.
Klíčová slova: product placement; film; marketing communication; questionnaire survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2010
Datum podání práce: 15. 6. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24254/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: