Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš"

Název práce: Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš"
Autor(ka) práce: Čejková, Miroslava
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Kristlová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce je věnována analýze vlivu sociální kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" Jejím cílem je zhodnotit úspěšnost kampaně a její vliv na řidiče. Teoretická část převážně obsahuje informace o sociálním marketingu, jeho odlišnostech a rozvoji. Praktická část se zaměřuje na BESIP, statistiky nehodovosti a kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!" Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření.
Klíčová slova: sociální marketing; Nemyslíš, zaplatíš!; BESIP
Název práce: Analysis of the impact of social campaign "Nemyslíš, zaplatíš!"
Autor(ka) práce: Čejková, Miroslava
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Kristlová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis is devoted to analyzing the social impact of the campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" Its objective is to evaluate the success of the campaign and its impact on drivers. The theoretical part contains information about social marketing, its differences and development. The practical part focuses on the Road Safety Department, Accident statistics and the campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" The thesis also includes its own survey.
Klíčová slova: Road Safety Department; social marketing; "Nemyslíš, zaplatíš!"

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22398/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: