Prodej zájezdů přes Internet

Název práce: Prodej zájezdů přes Internet
Autor(ka) práce: Vondrová, Alžběta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Holeček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V první kapitole práce shrnuje výhody a nevýhody používání Internetu, typického uživatele a druhy nehmotného zboží, které se na Internetu prodává. Druhá kapitola popisuje znaky typické dovolené, způsoby platby, cestovní smlouvu a prodej zájezdů během krize. Ve třetí kapitole jsou uvedeny rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, dále je kapitola věnována jejich zástupcům.
Klíčová slova: cestovní agentura; prodej zájezdů; cestovní kancelář
Název práce: Selling of Trips on the Internet
Autor(ka) práce: Vondrová, Alžběta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Holeček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the first chapter summarizes the work advantages and disadvantages of using the Internet, typical user and types of intangible goods, that are sold on the Internet. The second chapter describes traits of typical holiday, ways of payment, travel contract and selling of trips during the crisis. In the third chapter, differences between travel agencies and their representatives are introduced.
Klíčová slova: travel agency; selling of trips; Internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22116/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: