Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Vojtíšková, Radana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce Marketingová strategie vybrané firmy se konkrétně zabývá českou firmou Vinohradská obchodní společnost s.r.o., která provozuje restaurace Pravěk. Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie sítě restaurací Pravěk včetně návrhů na zlepšení a doporučení. Teoretická část vymezuje, co to je marketingová strategie a její jednotlivé etapy. V teoretické části jsou popsány i teorie komunikačního mixu a teorie značky. V praktické části následuje provedení situační analýzy sítě restaurací Pravěk, její analýzy SWOT a formulování nové marketingové strategie restaurací Pravěk. V práci je použita metoda případové studie marketingové strategie sítě restaurací Pravěk, její analýza doplněná metodou marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkovým šetřením.
Klíčová slova: síť restaurací Pravěk; teorie marketingové strategie; návrh nové marketingové strategie
Název práce: Marketing strategy of a selected company
Autor(ka) práce: Vojtíšková, Radana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis Marketing strategy of a selected company deals with the Czech company Vinohradská obchodní společnost s.r.o., which operates restaurants Pravěk. The objective of this thesis is to analyse the marketing strategy of restaurant chain Pravěk including suggestions for improvements and recommendations. The theoretical part defines what is a marketing strategy and its particular phases. In the theoretical part are described the theory of communication mix and the theory of brand. In the analytical part follows situational analysis, SWOT analysis and formulation of the new marketing strategy of restaurant chain Pravěk. The thesis uses the case study method of marketing strategy of restaurant chain Pravěk, its analysis, which is supplemented by the marketing research method, specifically questionnaire survey.
Klíčová slova: theory of marketing strategy; suggestion of new marketing strategy; restaurant chain Pravěk

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22394/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: