Komunikace se zákazníkem ve vybrané firmě

Název práce: Komunikace se zákazníkem ve vybrané firmě
Autor(ka) práce: Kurimská, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své bakalářské práci se věnuji prezentaci a analýze komunikace se zákazníkem v konkrétní firmě. Jedná se o společnost Maxin Prague s.r.o., která poskytuje služby na trhu příjezdového cestovního ruchu. Cílem práce je analyzovat používané způsoby komunikace a navrhnout doporučení a možnosti dalšího vývoje této oblasti. V rámci práce v krátkosti definuji oblast cestovního ruchu. Dále uvádím informace o konkurenci, popisuji postavení firmy na trhu. Náslědně analyzuji způsoby komunikace se zákazníkem a navrhuji možnosti dalšího rozšíření a vylepšení v této oblasti. Prostřednictvým analýzy samotné nabídky firmy hodnotím proces tvorby nabídky a opět doporučím další možnosti vývoje. Při psaní závěrečné práce budu využívat informace a zkušenosti s několikaleté práci v uvedené firmě, dále budu používat odbornou literaturu a internetové zrdoje. Má bakalářská práce by měla dopomoci shrnout současné fungování firmy v oblasti komunikace se zákazníky a měla by inspirovat k dalším možnostem vývoje v budoucnu.
Klíčová slova: incoming; incentiva; cestovní ruch; zákazník; komunikace
Název práce: Communication with the customer in the selected company
Autor(ka) práce: Kurimská, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In my work I would like to present the phenomenon of communication with customers. I am presenting the concrete company, Maxin Prague Ltd., and its strategy on the field of communication with their clients. Firstly I am describing shortly the field of tourism and incoming industry, as the are that Maxin Prague concentrates on. Than I am presenting the competition atmosphere as well. Through more detailed definition of various kinds of communication with customers I an analysing the current attitude of Maxin Prague and afterwards I sum up and suggest possibilities for further development. Aftewards, I am analysing the quotation of the company and procedure of its creation. Of course, after this analyse I am presenting my opinions and suggestions for the future steps. In this work I am using my own experience in this company, futheremore I am using literature and other academic materials to support the work. My work should help the company to sum up the development until today and use the possibilities of suggested improvements in order to fight the strong competition.
Klíčová slova: incentive; travel industry; communication ; customer; incoming

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 29. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25058/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: