Marketingová komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem

Název práce: Marketingová komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem
Autor(ka) práce: Poláček, Thomas
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá představením marketingové komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem. V první části je obsažena teorie marketingové a komerční komunikace. Druhá část je zaměřena na trh mobilních operátorů v ČR a představení firmy T-Mobile. Závěrečná, třetí, část analyzuje marketingovou komunikaci firmy T-Mobile na praktickém příkladě kampaně tarifu T-Mobile Combi.
Klíčová slova: T-Mobile; komerční komunikace; marketing
Název práce: Marketing communication of T-Mobile company with customer
Autor(ka) práce: Poláček, Thomas
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with introducing marketing communication of T-Mobile company with customer. The first part includes the theory of marketing and commercial communications. The second part focuses on the market of mobile operators in the Czech Republic and introducing T-Mobile. The final, third section, analyzes marketing communication of T-Mobile company on practical example of the T-Mobile Combi campaign.
Klíčová slova: marketing; T-Mobile; commercial communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2010
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 24. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25748/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: