Analýza prodejní strategie neziskové organizace AIESEC

Název práce: Analýza prodejní strategie neziskové organizace AIESEC
Autor(ka) práce: Jezberová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své práci jsem se v části teoretické zabývala neziskovými organizacemi, jejich charakteristikou, typy a historickým vývojem. Popsány jsou strategie neziskových organizací, komunikace a také získávání zdrojů. Část praktická je zaměřena na studentskou neziskovou organizaci AIESEC. Je popsána její struktura, historie a charakter prodávaných produktů. Poté je popsána její prodejní strategie. Analyzovány jsou změny v prodejních postupech.
Klíčová slova: Prodej; Nezisková organizace; AIESEC
Název práce: Analysis of the selling strategy of non-for-profit organization AIESEC
Autor(ka) práce: Jezberová, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the first, theoretical, part of the bachelor thesis, I focused on non-profit and non-for-profit organisations, their characteristics, types and their history. I described strategies of these organizations, communication and fund raising. The practical part deals with the student organization AIESEC. You will get to know its selling strategy, and I analysed changes in the strategy.
Klíčová slova: Selling; AIESEC; Non-for-profit organization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 12. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 24. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23886/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: