Ovlivňování zákazníka při nákupu

Název práce: Ovlivňování zákazníka při nákupu
Autor(ka) práce: Líbalová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá nejdůležitější faktory, kterými je zákazník v prodejní jednotce během nákupu ovlivňován. První část se věnuje teoretickým aspektům působení na spotřebitele, přičemž ve druhé části jsou tyto poznatky ověřeny v praxi na příkladu konkrétní prodejny.
Klíčová slova: prodejní jednotka; retail marketing; ovlivňování zákazníka
Název práce: Influencing customers to buy
Autor(ka) práce: Líbalová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor Thesis deals with the most important factors which influence customers during their purchasing activity. The first part focuses on theoretical aspects of customer's bias, practical consequences are under examination in the second part of the work. Particular shopping center is observed while specific findings are explained as the main outcome of the practical part of the work.
Klíčová slova: influencing costumers; retail marketing; shopping unit

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2010
Datum obhajoby: 24. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23095/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: