Launch Windows 7 v ČR

Název práce: Launch Windows 7 v ČR
Autor(ka) práce: Bínová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Hyan, Robert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je popsat komplexně marketingový plán a strategii uvedení Windows 7 na český trh, popsat fázi realizace kampaně, vyhodnotit efektivitu a produktivitu marketingových aktivit na základě analýzy plnění marketingových a komunikačních cílů a dále pak vyhodnotit efektivitu PR jako jednoho z nástrojů komunikačního mixu.
Klíčová slova: Marketingový plán; Windows 7; Microsoft; efektivita PR; public relations; komunikační mix
Název práce: Launch of Windows 7 in Czech republic
Autor(ka) práce: Bínová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Hyan, Robert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to describe complexly the marketing plan and strategy of launch Windows 7 in Czech republic, to describe the phase of execution of the campaign, to evaluate the effectiveness and productivity of marketing activities on the basis of the analysis of marketing and communication targets fulfillment and then to evaluate the effectiveness of PR as one of the tool of communications mix.
Klíčová slova: marketing plan; Windows 7; communications mix; public relations; Microsoft; effectiveness of PR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2009
Datum podání práce: 3. 5. 2010
Datum obhajoby: 24. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22616/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: