Péče o zákazníky v retailingové firmě

Název práce: Péče o zákazníky v retailingové firmě
Autor(ka) práce: Sibřinová, Andrea
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce analyzuje strategii péče o zákazníky společnosti IKEA. V první části jsem se zabývala obecně zákazníkem, jeho definicí, významem, segmentací a také chováním, zaměřila jsem se i na teorii péče o zákazníky. V druhé analytické části jsem popsala a zhodnotila přístup společnosti IKEA k péči o zákazníky a pomocí dotazníku jsem zjišťovala, do jaké míry zákazníci znají služby nabízené společností IKEA, jak je využívají a hodnotí. Získané informace jsem zpracovala a zaznamenala pomocí grafů a tabulek. Na závěr práce jsem uvedla moje doporučení.
Klíčová slova: marketingový průzkum; spokojenost zákazníky; péče o zákazníky; služba; zákazník
Název práce: Customer Care in Retailing Company
Autor(ka) práce: Sibřinová, Andrea
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis analyzes the strategy of customer care of IKEA company. The first part dealt with customer in general, its definition, relevance, segmentation, and its behavior. I have also focused on the theory of customer care. In the second (analytic) part I described and evaluated the company's approach to the care of customers. Using questionnaires, I examined the extent to which customers are familiar with services which IKEA offers, how often they use them and how they evaluate them. I elaborated and wrote down the results by means of graphs and tables. I proposed my recommendations on the end of my thesis.
Klíčová slova: customer care; service; customer; marketing research; customer satisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2010
Datum obhajoby: 24. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21395/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: