Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov

Název práce: Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Autor(ka) práce: Linknerová, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou vnímania reklamy u študentov vysokej školy. Teoretická časť sa zameriava na reklamu, jednotlivé média, ktorými je možno reklamu šíriť, špeciálne na internetovú reklamu a aktuálne trendy v oblasti médií. V praktickej časti skúma postoje študentov k reklame všeobecne, reklame na internete a hľadá miesta, kde je vhodné ju pre túto skupinu umiestniť.
Klíčová slova: vysokoškolský študenti; médiá; reklama
Název práce: Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Autor(ka) práce: Linknerová, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářska práce se zabýva analýzou vnímáni reklamy u studentů vysoké školy. Teoretická část je zaměřená na reklamu, jednotlivá média, kterými možno reklamu šířit, speciálne na internetovou reklamu a aktuální trendy v oblasti médií. V praktické části zkoumám postoje studentů k reklamě obecně, reklamě na internetu, jak má podle nich dobrá reklama vypadat a kde je vhodné ji pro studenty umístnit.
Klíčová slova: vysokoškolský studenti; média; reklama
Název práce: Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Autor(ka) práce: Linknerová, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The Bachelor thesis deals with analysis of percieving of adveritising by students of university. The aim of the thesis is adveritising, media for adveritisig, especially on-line adveritising and actual trends in sphere of media. In second part, I want to find out what students think about adveritsing in general, their opinion of on-line adveritising and where is suitable to place it for them.
Klíčová slova: students; adveritising; media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 23. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25078/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: