Politický marketing v SR

Název práce: Politický marketing v SR
Autor(ka) práce: Komorová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá vývojom politického marketingu na Slovensku od roku 1994. Vo svojej teoretickej časti špecifikuje základné pojmy marketingu aplikovaného na politickom trhu. V praktickej časti opisuje jednotlivé druhy volieb, ktoré sa na Slovensku konali, analyzuje dôvody neúspechu politických strán a lídrov a podáva základný prehľad o uplatňovaných spôsoboch propagácie
Klíčová slova: Slovensko; volebná kampaň; politický marketing
Název práce: Politický marketing v SR
Autor(ka) práce: Komorová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá vývojem politického marketingu na Slovensku od roku 1994. Ve své teoretické části objasňuje základní pojmy marketingu aplikovaného na politickém trhu. V praktické části popisuje jednotlivé druhy voleb, které se na Slovensku konaly, analyzuje důvody neúspěchu politických stran a lídrů a podává základní přehled o používaných způsobech propagace.
Klíčová slova: Slovensko; politický marketing; volební kampaň
Název práce: Political marketing in Slovakia
Autor(ka) práce: Komorová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This Bachelor thesis deals with the development of political marketing in Slovakia since 1994. In its theoretical part it deals with the basic concepts of marketing used on the political market. The practical part describes the different types of elections which took place in Slovakia, analyses the reasons of the failure of political parties and leaders, and provides the basic overview of promoting methods used in each election.
Klíčová slova: elections; political marketing; campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2009
Datum podání práce: 20. 5. 2010
Datum obhajoby: 23. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22574/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: