Oživení českých značek

Název práce: Oživení českých značek
Autor(ka) práce: Mareš, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce bylo podat pokud možno komplexní obrázek o současném stavu firmy Botas, a.s. - tradičního českého výrobce obuvi. Zaměřil jsem se na analýzu silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb za použití matice SWOT, dále jsem zhodnotil marketingový mix společnosti, pomocí dotazování provedl výzkum vnímání značky a na závěr se pokusil zhodnotit životní cyklus za použití dat z účetních závěrek.
Klíčová slova: Marketingový mix; Brand building; Životní cyklus; Výzkum; SWOT; Botas
Název práce: Analysis of success in rebranding Botas, a.s
Autor(ka) práce: Mareš, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to provide complex view of present condition of company Botas, a.s. - a traditional czech shoes producer. I analysed stregnths, weaknesses, opportunities and threats with the use of SWOT matrix, I also reviewed the marketing instruments, I did a research on perception of the brand and tried to analyse the life cycle, using the data from the final accounts.
Klíčová slova: Research; SWOT; Botas; Life cycle; Brand building; Marketing instruments

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 23. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22207/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: