Hodnocení marketingového mixu v přímém prodeji kosmetiky

Název práce: Hodnocení marketingového mixu v přímém prodeji kosmetiky
Autor(ka) práce: Rybářová, Alice
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mottlová, Libuše
Oponenti práce: Vránková, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje přímý prodej jako jednu z možných alternativ distribuce kosmetických produktů. Specifika této distribuční cesty se odrážejí i v tvorbě marketingového mixu společností. Práce se věnuje všem jeho složkám ? výrobku, ceně, distribuci i komunikaci. Důraz je kladen hlavně na spotřebitelský úhel pohledu. Praktická část je věnována situaci na českém trhu v přímém prodeji kosmetiky, zejména pak společnosti Oriflame, jejíž marketingový mix je detailně popsán, zhodnocen a jsou uvedena doporučení ke zlepšení.
Klíčová slova: komunikace; distribuce; cena; výrobek; marketingový mix; přímý prodej
Název práce: Evaluation of marketing mix in cosmetics direct sales
Autor(ka) práce: Rybářová, Alice
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mottlová, Libuše
Oponenti práce: Vránková, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 5. 2007
Datum podání práce: 8. 5. 2007
Datum obhajoby: 5. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5263/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: