Marketingová strategie značek firmy Pierre Fabre na českém a slovenském trhu

Název práce: Marketingová strategie značek firmy Pierre Fabre na českém a slovenském trhu
Autor(ka) práce: Mikešová, Marika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Hilburgerová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii značky A-Derma na českém a slovenském trhu. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o marketingovém mixu, značce a strategickém řízení značky. V praktické části jsou stručně představeny strategie všech značek firmy Pierre Fabre. Dále se zabývám detailní analýzou marketingové strategie značky A-Derma a navrhuji, jak ji zlepšit. Analýza se zaměřuje na marketingový mix značky, jednotlivé kampaně, které probíhaly v roce 2010, jejich zhodnocení a návrh strategie pro rok 2011.
Klíčová slova: A-Derma; marketingová strategie; positioning; marketingový mix; marketing; komunikační mix; hodnota značky; image; řízení značky; dermokosmetika
Název práce: Marketing strategy of the Pierre Fabre brands on the Czech and Slovak market
Autor(ka) práce: Mikešová, Marika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Hilburgerová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis deals with the marketing strategy of A-Derma brand on the Czech and Slovak market. In the theoretical part I summarized basic information about marketing mix, brand and strategic brand management. In the practical section there is an introduction of marketing strategies of all the Pierre Fabre brands. Furthermore I focus on detailed analysis of A-Derma marketing strategy and suggest how to imporove it. The analysis evaluates marketing mix and individual campaigns in 2010 and proposes a strategy for 2011.
Klíčová slova: marketing mix; marketing; communication mix; image; brand management; A-Derma; dermocosmetics; marketing strategy; positioning; brand values

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 17. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22811/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: