Specifika marketingové komunikace na německém trhu

Název práce: Specifika marketingové komunikace na německém trhu
Autor(ka) práce: Žižková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na německém trhu. Charakterizuje její specifika a ilustruje je na příkladu vybraného segmentu trhu. Jejím cílem je definovat postavení komunikace v marketingovém mixu a zanalyzovat její současné trendy. Dále má za úkol charakterizovat německého spotřebitele, jeho vztah ke značkám a reklamě. Zaměřuje se na mediální mix a právní regulaci reklamy na německém trhu. Na závěr se práce věnuje marketingové komunikaci v automobilovém průmyslu a uvádí příklad konkrétních technik u automobilky BMW.
Klíčová slova: marketingová komunikace; trendy v marketingové komunikaci; marketing automobilového průmyslu; německý spotřebitel
Název práce: Specifics of marketing communication in the German market
Autor(ka) práce: Žižková, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis deals with the analysis of marketing communication in the German market. It describes its specifics and demostrates them on the example of chosen market segment. The main task is to define marketing communication within marketing mix and to analyze its main trends. Next objective is to describe German consumer, his attitude to brands and advertising. The thesis focuses on media mix and legal regulation of advertising in the German market. In the last part there is mentioned marketing communication in the car industry and the example of marketing techniques of the car factory BMW.
Klíčová slova: trends in marketing communication; marketing communication; marketing in the car industry; German consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 5. 2010
Datum podání práce: 20. 12. 2010
Datum obhajoby: 14. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26593/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: